My famous world ep 15


ss501_story

پلیس:یه چیز این پرونده خیلی عجیبه نه از شما درخواست پول کردن نه هم تا الان با خانوادهاش تماس گرفتم!معلوم نیس چی می خوان!

هیونگ:ممکنه که......................!

ممکنه که از ای طرفدار دیوونه ها باشه!!!!!!!

 J

جونگ مین:هیونگ به خدا یه دونه می زنم که دیگه کلمه ممکنه یادت نیاد اخه الان وقت این حرفاس؟!!

هیونگ:ایش خوب ممکنه دیگه

پلیس:فکر نمی کنم دلیل این باشه ولی بازم احتمال 1 درصدیش هس

یونگ:ا بابا شما هی می گید ممکنه 1% خوب دلیلش چیه؟(جوش اورد؟!)

پلیس:باور کنید اگه  خودم هم می دونستم خیلی خوب می شد ولی......

هیون:باشه ممنون از زحماتتون سعی خودتونو بکنید که پیداشون کنید

پلیس:بله حتما من دیگه برم

کیو:بله بفرنایید من راهنماییتون می کنم

#*#*#*

میاد بیرونو درو از پشتش می بنده یه لبخند از سر تمسخر می زنه :هه دابل اس که می گن اینائن؟!!معلومه که من همه چیزو می دونم!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#*#*#*

ائع:اینا رو چه جوری بسن که وا نمیشه؟

یونا:هیکل یارو رو نگاه می فهمی!

هانی:وا کردی یا نه؟!

ائع:دارم سعی می کنم.........اوهوم باز شد

یونا:بدو بیا برا ما هم باز کن

ائع:باشه ولی.

هانی:بی خیال وا کننن!!!!

#*#*#*

هوی دائه هو حواست به اون دخترا باشه ها شنیدم از این دختر فرزان البته خیلی هم نگران نباشه ای دابل اسی که من دیدم....

من کاری با اونا ندارم فقط کار خودمو می کنم تا به هدفم برسم!!

"اما فکر نمی کنی همچین کمی سخته این کار؟!
نه من کارم همینه دیگه تو این کار خبرم!!

اما این سه تا ادمای معمولی نیسن!!همه دنیا می شناسدشون

خوب به من چی این چیزا اصلا به من ربطی نداره فقط تو خودت حواست باشه که اونا رو خوب بپیچونی بقیه با من

هه کار راحتی نیس امروز یکیشون داشت تو رو به جای من می کشت

تحمل کن اگه این کارو بکنیم عالی میشه واسه همیشه خلاص می شیم

می دونم اما کار راحتی نیس

که یهو صدایی مکالمه تلفنیشونو قطع کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کی بودن اینا؟!!!!؟؟کم بود؟!بیان زود می زارمباااااااااای


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:59 توسط kiana| |


Power By: LoxBlog.Com